en trött lina

nämen tjena
Fyyyyy vad trött jag är, känner mig helt mörbultad och mina knän är trash..
Men vart en jobbig men härlig dag med massa fotboll och sen innebandy.
Mitt lag spelade väl inte sådär jätte bra, men godkänt endå. Åh första matchen, vilket mål jag gjorde xd hihi ne men inte ofta jag gör såna mål, stenhårt rätt upp i krysset från lite mindre än halva plan (?) Blev chockad själv. Och en match var 15 min, och jag gjorde mål 14.58. Satt gött alltså :) Ne usch jag hatar skryt, tro inte att jag är ngn skrytmänniska, men hihi nice mål iaf..
Fick snabba mig till innebandy matchen som började vid 4, snacka om seg i benen men det gick bra endå tycker jag. Vi spelade bra, trots förlust med 1-3. Men vi mötte ett riktigt bra lag ( serieledarna), så helt klart tumme upp!
Nu måste jag plugga engelska, tror jag ska ha prov imorgon. Va sjuk när klassen gjorde de, så får se om jag ska göra de imon, thiink so.
Nähe nu börjar jag blinka sjukt mkt, vilket betyder att det strax är sovdags, tidigt I know, men sängen är ju helt lovely efter en sån här dag..
PUSS.


dobbar är inte skönt alltid xD haha!



Kommentarer
Postat av: M A T I L D A J A N Z O N

AOOOOO, de ser inte skönt ut :o <3

2009-12-13 @ 21:33:29
URL: http://matiildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0