en helt vanlig kväll med två linor


pappa provade mitt öronhänge, han har varit gangstaaaa med öronhänge och motorcykel en gång tiden ;) HAHAH


babes


PUSSEN


HAHAHHAHAHA mästerkocken i egen hög person :D ser ni korven eller?
HAHAHA idiot!

Cyklade hem runt kvart över 11, ringde till mathilda som kom ut ifrån ngn fest här nära mig. Håret blev as fint :) en saknad Fanny pratade jag också med, petter,ola och fanny sprang runt i sockar i snön? onormala dom där! :D Men vad brukar man säga, är det fest så är det? Dom ville iaf att jag skulle med in, men kände la inte för att glida in där med fotbollsbyxor, mössa och vit fred perry tröja ( härlig kombination ) hahaha euw! Nä så drog hem efter ett tag ute i kylan. Men tagga måndag, eller hur!? HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Mhmmm, tagga.. Har bara problem med pengar just nu, har två julklappar kvar o har två hundra kroner, måste ha pengar till dricka till måndag o nyår.. Hehehhehehehehehe =((((((

2009-12-20 @ 10:59:39
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: Lina

TAGGA TAGGA TAGGA :D

what :O ojdå putte det låter som en inte helt kul sits o sitta i ;) Kan säga att jag inte heller har så mkt pengar för tillfället, men det löser sig alltid , ja det ordnar sig!!<3

2009-12-20 @ 11:54:18
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0