allt är som vanligt men ingenting som förrut




Hej!
Tror jag spyr på allt plugg nu.. men engelska som står på tur idag, prov på torsdag. Känner att jag har haft noll fritid nu förtiden, plugg och träning, typ det enda jag gör. Men som tur är har jag helgerna att se fram emot, för dom är roliga som satan :D denna helgen kommer bli greaaaat ! tagga
Såg nyss en film som slutade hur kasst som helst, haha sånt gör mig sur. Känns onödigt att ens ha tittat på filmen om den slutar dåligt ju? älskar filmer med happy endings.
Fast medans jag pluggar så gottar jag mig med en marabou, kan säga att det går myyyycket lättare då :) yummie!! imorgon blir det förhoppningsvis hockey i Borås. Borås-Växjö lakers ! =DDDD
Träning klockan 8 tonight.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0