rumpaaaaaah


hihi RUMPAAAAAH !!

Var en bra dag i skolan idag, dramat gick bra och hoppas att uppvisningen går bra om 2 veckor, kommer säkert glömma allt och få världens skratt anfall som vanligt xd
Idrott sista lektionen och handboll, no coments!
Träning om en timma och de ska bli skönt att komma ner, trivs i hallen nämligen :) ska iaf försöka vara med så mkt jag kan idag. Och ikväll :  " frida is in thaa houseeee" :D
Nu ligger jag och kollar på chris brown på mtv, han är förjävla sexig asså!!
Jag är så sjukt taggad, men jag vet inte till vart eller till när.. knäppt men känner iaf för att göra något sjukt kul!
Hörs nog senare! Och det är H E L G ! göööttans bettans
PUSS.

fake.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0