I can see it there within my reach





ont i munnen nu, har alltid de i några dagar efter jag varit hos tandläkaren.
Vet ni? Har inte alls lång tid kvar nu på "behandlingen". Hyffsat snart får jag
ta ut den jäävla rälsen. Då kommer jag gå runt och le stort hela tiden.
Visst ler jag nu också, och folk säger att man är mes som håller för munnen
när man asgarvar, men det är en reflex, handen flyger upp så fort man har
nära till skratt. Men jag har inga problem med att ha tandställning, inte alls.
Det är ju värt de bara, och om man har stål,plåt eller vad man ska säga, i munnen?
Gör väl ingenting, tycker det är lite charmigt faktiskt. Men ska endå bli skönt att slippa den.
Min fina syster slingade håret idag, så hon är mörkblond/brun numera. Grymt snyggt blev de!
Passar hennes bruna ögon. Jag fick tid på tisdag, ååh skönt de ska bli att fixa till håret.
Nu ska jag slappa gärnet, imorgon blir det shopping(igen) i Växjö, fint fint.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0