hey ho lets go

hej bloggen!
Måndag då, nu när det är lov är onsdag lördag osv. Noll koll. L O V hette det?
Var i Halmstad idag med mormor och morfar. Vilket shoppinghumör alla tre var på, härligt.
Så det blev en hel del, men Växjö på onsdag så det blir mer då xd Man kan aldrig ha för lite kläder!
Ni som varit inne på gina tricot nu under rean, ni förstår vad jag menar. FY FAN vad mycket folk.
Och ni som inte har varit eller ska, skippa att ens gå in där. 40 min kö, för kanske en eller två tröjor?
Nä då väntar jag hellre några veckor. Hoppas inte allt är slut på onsdag, såg mycket fint idag.
Men mormor fick panik där inne, förstår henne. haha stod en hel hög med killar/män utanför.
Förstår dom där med, nog en killes madröm..
Kom hem runt 5, tjejerna kom vid 6. Haft en mysig och rolig kväll. Love you guys <3
Oh blev plötsligt jvligt taggad till nyår! wooooho, nu kör vi!
Ska till tandläkaren imorgon, bussen går vid 9. Kill me, someone?
Så är väl dags att sova nu. Ska bara göra mitt vanliga besök på toan först.
Och jag kanske tar kort på det jag köpt, om jag orkar.
PUSS.




HAHAHAH GRYMY OSEXIGT :D

Kommentarer
Postat av: stephanie

pusssssssssss <3

2009-12-29 @ 00:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0