higher



nähe nu ska jag dejta sängen och smsa lite, även läsa SOLO.
Imorgon när mobilen ringer vid halv 10 ska jag fan hoppa upp ur sängen :D
Brukar aldrig göra det, " neeej,döda mig.." brukar det låta istället. Haha vet nog ingen som är mer morgonsur än jag. Eller nja det är olika. Berors på hur man blir väckt. En måndag morgon tex, haha då jävlar vill ingen vara i närheten av Lina Åhsberg. Men blir alltid glad efter en kvart sådär ;)Då är ju sängen bara så ovanligt varm och skön. Vill helst inte gå dom få stegen till toan, sätta sig på en iskall ring, kissa,spola, sen titta sig i spegeln och upptäcka världens gråaste hängigaste påsar under ögonen. Just måndagar och såna dagar, nä då lockar sängen som fan. Men weeei imorgon kommer jag flyga upp ur sängen, mamma kommer få chocken. SHOPPASHOPPASHOPPASHOPPA! Har skrivit upp en lång lång lista på saker jag ska/vill ha. Tur att mormor är med, haha (a) Nä då skämtar bara. Hoppas inte allt är utplockat ifrån rean. Haft en mysig dag i snön, jackan luktar korvbrasa och tårna fick tillbaka sin normala temperatur på träningen, om det var kallt sa du? JA! om jag var shopping sugen sa du? JA!  :D:D:D
Sängen lockar.. ha det kanon!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0