I've got my angel now

mamma och pappa har julpysslat/pyntat hela eftermiddagen, sitter och skrattar åt min kära pappa som blir som ett barn innan julen! Rätt roligt faktiskt :) Sitter och lyssnar på all I want for christmas is you, techno remix, nice! Ska äta någon kötträtt som frida håller på med, vågar jag smaka? hahaha tveksamt..
Nu ska jag klä på mig, har fortfarande pyjamas på mig (a) Blir inte någon jätte outfit direkt, orkar jag inte. Ska baaaara till Lina Sveningsson ju, hon är rätt äcklig den tjejen :S uäk..
HAHA baby love you endå ;)<3
Nähe nu ska jag klä på mig, fan va duktig jag är asså! vilken slappröv jag vart idag.
Nu dundrar mama I'm coming home ur högtalarna hemma hos familjen Åhsberg, önskar bara världens bästa storebror skulle va hemma så skulle allt va perfa! Men han kommer på julafton :)
Och hoppas att min bästa vän har det bra i Philadelphia Arizona och Las Vegas i helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0