I will remember you

vilken seg dag det varit idag. Jag orkade faktiskt inte gå på naturkunskapen imorse, så sov lite extra. Men när jag kom till skolan vid 10, så hade vi tydligen inte haft någon lektion, så smart jag var faktiskt. Dom där extra sovtimmarna var behövliga. Hade ingen engelska heller. Bara haft 2 lektioner idag, lönt? Nej. Jobbade mellan 2-6 och efter de stack jag på innebandy mötet, behövligt var det också. För nu kör vi! Sen åkte vi och käkade på Higgins. Jessicas pizza med citron sås var nog det äckligaste jag ätit på länge xd haha usch!!
Kollat igenom mina anteckningar lite, men orkar inte mer. Det får faktiskt gå som det går. Ett prov bara, finns viktigare här i livet. Imorgon kommer min styrka hem, fan va underbart. Fick ett sms nyss av henne " skicka inte fler sms, gömmer mig i garderoben" hahhaha okej!? nog världens mest udda människa :D haha men go som fan!
Teater uppvisning imon, önskar jag slapp men wtf, min sötnos kommer på morgonen, vi ska va på skolan vid 8. Hoppas jag kommer ihåg alla repliker, typiskt mig att få världens block i min lilla hjärna ;) Eller så kommer jag få världens skrattattack. Äh de kommer gå bra. Diggar vädret idag, okej att jag ser ut som rudolf med röda mulen och kinderna blir lika röda som jultomtens kläder när det är såhär kallt ute, men solen skiner och snön glimmar i marken. Hhahaha va poetisk jag var där va? ;)
Bara 3 månader kvar till allsvenska premiären och ifk göteborg kör igång på gamla Ullevi igen, det är kärlek , , , kamrater. Nu ska jag bara lyssna lite till på Spotify och sen sova, har kommit på att jag blivit en slapplisa på senaste tiden. Känner mig alltid trött, kryper nästan upp i sängen på kvällarna, kan detta bero på? No aning faktiskt. Men diggar det inte. Ska prata med min bästa vän(florida) och sen plocka fram saker tills imorgon.

PUSS.
/ with love.


god jul vare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0