julkort in my ass :D

Idag gick jobbet så grymt segt, jag vill aldrig me ser julkort.. men 2 dagar kvar bara. Johan och Jenni funderar på att starta en grupp på facebook " alla vi som föredrar mejl istället för julkort " . HAHA så alla kan ju tänka på oss små stackare som måste stå och sortera alla dessa kort, och då snackar vi inte lite, fan tonvis känns de som :O
Hemma nu, fryser, skakar! Vart är mina tår? Nog kvar ute i snön känns de som. SKa lägga mig framför brasan, och ja just det. Plugga, suck, stor stor stor suck.. Men vissa saker måste man tyvärr.
Just nu orkar jag inte tänka på "det" så jag sätter på min glada spotify lista och ska försöka få in lite historia i huvudet istället.. Nä jag taggar tomte på måndag istället, då jävlar brudar ska vi ha roligt! Då ska JAG ha förjävla kul och göra exakt vad jag vill och känner för. Så de så :D Vill också nämna att jag har världens bästa vänner <3
Nu måste jag slita mig..
PUSS.


lost in this moment.



O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någn borde förstå att man inte gör såhär emot mig

Du ville prata häromdagen
O helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss
Du trodde säkert att jag hoppats
På nått som aldrig ska bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat
Aldrig ställt några krav

MELISSA HORN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0