hell no

Hej!
Skolan idag var ju bara för rolig och härlig, massa skratt. Gillar jag! Vi taggar för fullt.
Jobbet gick snabbt och bra, kom hem glad som satan och satte mig och pluggade.

Tyvärr förstördes det humöret för ikväll, roligt? nej. Besviken är nog enda ordet. Jag hatar förhoppningar, och hatar att jag litar så enkelt på folk och fastnar så lätt. För i vissa fall blir man sviken. Synd bara att folk har fel uppfattning om en. Synd är det ja. men jag vet vem jag är, det vet alla som känner mig också. Förvånad är jag faktiskt, trodde inte det nu.. Men jag är bra, och jag älskar livet och mina vänner mest av allt :) Nej som jag nämnde i ngt tidigare inlägg, tänker inte ta åt mig eller ta skit som jag inte fötjänar. Tråkig är jag inte, bara seriös när det gäller såna saker. Älska mig för den jag är, inte den du vill att jag ska vara. Snacka om rätta ord just nu..

Pluggat historia halva kvällen, skulle gärna vela riva sönder alltihop men man får bita ihop. Bara 3 dagar kvar nu, sen helg och lov (nästan) Nu ska jag prata med pappa och sen sova!
På fredag blir det mys med gänget, jag saknar er och oss. Härligt att vara samlade igen. Älskar er.

PUSS.

/With love.


snart slipper man den ääääälskade historia boken..


en vintrig lina idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0