just be yourself



VÄLDIGT gammal bild!

pratar med fridisen.. saknar henne och imon kommer hon hem.
Men du ska ge FAN i min spotify okej din lilla pussy? TACK :D
hihi, eve och mirran gav mig nyss dagens garv, dasstunna och dräggelmedel till imon. haha!
Imorgon SKA jag på bion, ska!!!! så de så. Hoppas klassen får de kul imon på bowlingen och lucian, ni som har sovmorgon, muhahaha! puss på er. Ne men helg ju, så ni överlever. Vet nog inga som är så taggade till helg som brudarna i min klass. Som mathilda säger " måndag, snart helg "!

Nu ska jag titta vidare på finalen av mammas pojkar.

bye bitches!<3



Kommentarer
Postat av: mathilda

Haha, jag ska INTE på lucian imorgon, behöver min sömn! Haha, ja men man ska ju se saker ifrån den ljusa sidan :)

2009-12-10 @ 21:52:23
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH :D sov du sött din jävel! Självklart =)

2009-12-10 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0