don't ya wish..

Mirran kom runt 3 ? Vi satt och snackade gossip om igår, för vi träffades inte igårkväll alls. Så var nyfiken vad min engelska brud vart med om. Dom gick inte till parken sen, förstår er. Ni missade verkligen inte nånting!
Sen kom hanna och johan, fast dom låg bara och sov typ, haha tufft igår eller?;) Tycker om er endå slapprövar.
Sa att om jag inte kom hem till fanny med alla delar på kroppen i behåll så lovade mirran,hanna och johan att ge mig choklad och blommor på sjukhuset, tack. Asså dom lovade det för att det snöar sjukt mycket här just nu. Men jag kom till fanny hel, blöt av all snö dock.
Där väntade massa trevliga och härliga flickor som det var längesen jag umgicks med, så det var roligt! Åt lite tacos och sen åkte jag när dom skulle dela ut julklappar. Hoppas ni är klara med leken vid det här laget :) haha.
Varit en bra start på lovet iaf. Imon ska jag och frida käka nere hos pappa på lunchen sen upp till stan och inhandla dom sista julklapparna.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Lina: ah nått enormt:)!

2009-12-22 @ 21:05:34
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: Lina

haha annars vore det konstigt :)

2009-12-23 @ 11:59:21
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0