don't even try

tjäänaah.
Nyss hemkommen ifrån träningen. Och vart va alla idag?? En sak om man har en bra anledning till att inte komma eller skadad osv, men dom som inte "orkar" träna? , fan sånt gör mig sur..
Mamma och pappa pyntade granen, UTAN mig, haha oschyssta päron .-. En tradition ju. Men jajaa.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och kommer befinna mig i badrummet lääänge! Got things to do ;)
Imon äre skola, eller nja fika och titta på film, ja tack! Sen parteeey. Woooho lina taggar!



RUUUMPAAAH   haha :D
ser ni? min farmor och farfar skrattar åt mig, det brukar dom göra, undra varför..
Kommer ihåg en gång när jag gick nedifrån skåne och pratade alla dialekter upp till Luleå. Faktiskt en liten talang jag har ;) haha! Älskar att härma folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0