bring it on


JAG SAKNAR INNEBANDYN FÖRHELVETE !
Kan inte uppehållet vara slut snart!? :D


Haft en mysig kväll, känner mig lite sjuk och kunde därför inte träffa en av dom sötaste jag vet, jessi.
Vi får ta en myslördag snart gumms. Iaf kollat på Legally Blond och hört frida tjata om sebbe varannan minut.
Imon ses dom, hon har faktiskt räknat timmarna. Hooly crap, så äntligen blir hon tyst. Fast det är endå härligt att höra på henne och se dom tsm, aldrig sett henne såhär in lööööwe and happy before. Det värmer i mitt systerhjärta! Nu ska jag sova, vi ska hämta Lina klockan 10 imon. Men eftersom hon är europas segaste människa så hoppas jag vi kommer iväg vid åtminstone tjugo över, hahah puss på dig min lilla gurka.
vet ni? skulle väldigt gärna vilja veta vilka som läser min blogg, kanske kan va folk man minst anar. Folk kan läsa bloggen hur mycket dom vill utan att jag vet de. men det är roligt faktiskt. Fast klart man är nyfiken. Ni är ju trots allt en del :) fortsätt så. Godnatt på er. Bara jag som taggar nyår? O ja allt.. Jag ser faktiskt fram emot ALLT som komma skall, för jag är beredd, so bring it on bitch! Imorgon ska jag shoppa med min bästa vän och syster, kan ju inte bli bättre..
PUSS.

Kommentarer
Postat av: victoria

jag är en trogen läsare! :P

2009-12-30 @ 14:44:01
URL: http://victoriamatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

ah det är bra vixxs :DD

2009-12-30 @ 20:58:46
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0