blöh

känner för att klaga lite.. :D
geografi i 1 timma och 2 minuter.. underbart!
Längesen jag mådde såhär kasst, fryser, svettas, varm som en spis. tror jag har feber ? xd
jag viiiill åka på hockeyn ikväll ju :/ ledsen i ögat. ska låtsats att jag inte alls mår kasst, hoppas mamma går på mitt pokerface. Eller inte känner i mitt ansikte, hot hot hot! ( tror mina kinder kommer avslöja mig ) jävla grisspruta, jag kan inte och vill inte bli sjuk nu :O
Har somnat säkrt 3 gånger under denna lektionen. Men ingen jobbar och alla är för trötta för att ens lyssna på han om överfiske i havet.. eller den peuranska anchovetan? Exakt, fattar inte heller så mycket. Tydligen en fisk men lina s trodde det var ett hav.. hm (?) hahahaha :D
slutar om 10 min, gööööött

Nu ska jag inte lipa :) Ha en bra onsdag alla fina..


Kommentarer
Postat av: alicja

skicka / lägg upp bilden från idag utanför chilli thai :))

2009-12-09 @ 23:41:13
URL: http://alicja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0