a little respect




HAHHAA asså inte seriösa någonstans vi två. Vifta med händerna fjortis!!!


hon ville inte va med på fjortis posen .-. svikare!

Drama uppvisningen idag gick bra, bättre än väntat faktiskt.
Sen historia prov direkt efter de, gick väl bra, kändes så iaf! Så nöjd där.
Tacos i skolan idag, men euw xd  Sara,Lina och Josse följde me hem till moi sen
och provade kläder tills på måndag, gah inte en aning vad jag ska ha på mig. Killar
kan ju typ ba ta på sig en snygg shorta och snygga jeans? men jag funderar om jag ska ha
byxor, kjol,linne,klänning??.. ja livet är inte lätt ;) haha, ne men det blir bra.
Träning halv 6, på en fredag, nja hade gärna bytt dag men inte tränat på två veckor och det känns som evigheter sen, så det ska bli ruuligt! Nu ska jag kolla på TV och dricka julmust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0