31 december

tjena mittbena!
läget med er idag? Jag mår toppen. Sov till 12 idag, skönt. Och då hade min mamma redan varit vaken i 4 timmar. Hon är inte frisk xd. Vaknade av att Zorro (min hund) slickade mig över hela ansiktet, hoppade på mig och fick hans svans i munnen, men vad gör det? nyår idag, och då kan man inte vara annat än glad! Har precis duschat och fönat håret. Smörjt in mig med den nya LDB som luktar sjuuukt gott. Taggar med peppa listan på spotify. Ska käka 3 rätters hos Johan B med familj som vanligt ikväll, gjort detta i 12 år nu typ. Farbror och faster, ett par ifrån Göteborg och la familia Åhsberg. Sen skjutsar mamma mig till Hanna. Då jävlaaaar kör vi. Hoppas på en kväll/natt med härlig stämning och folk som är glada osv. För jag hatar surpuppor och folk som klagar hela tiden. Drar ner stämningen direkt ju. Näh fuck them :D Livet blir vad man gör det till.
Nu ska jag kanske platta håret och lägga fram kläder osv.


MINA ÄLSKADE BYXOR <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: stephanie

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOBS :D

2009-12-31 @ 18:48:38
Postat av: Lina

hahaha stephie då :O nej xd <3

2010-01-01 @ 03:01:07
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0